Trööött

Kom nyss hem efter en hel dag med massa att göra :)
Började med skolan, hade svets första delen av dagen fram till lunch och svetsade med mig för mörsta gången och damn va mkt svetsloppor de kommer av dom (för den som inte vet e svetsloppor domdär små glödande metallbitarna som flyger omkring) fick massa i huvet o sånt, gjorde skitont ju :P
Sen hade jag småmaskiner och då fick jag och niklas börja riva en motor.
Efter skolan åkte jag med pejman och sebbe ner till stan o hämta vanessa och vi åkte till kebabhouse för pejman o sebbe skulle käka.
Åkte sen o lämnade vanessa i stan sen åkte vi till kiwi.
Va där ett tag , chillade o lyssna på musik o snacka , fick oxå prova hans nya softairgun-gevär.
Sen åkte vi o lämna sebbe o sen åkte vi till onoff.
Pejman va i affären och jag o kiwi satt o snacka massa.
Sen åkte vi förbi donken o sen åkte jag hem för att käka.
Målade naglarna o sen åkte jag till kärfältet o träffa totti sen kom musa oxå.
Hade kul som vanligt me dom sen tagga vi ner till stan o käka kebab och kom nyss hem.
Ska sooova nu :) minna ben känns helt borta.


Peace!


Kommentarer
Postat av: Nikore

Du är så vacker gumman ^^ <3

2011-03-20 @ 11:27:53
URL: http://nikore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0