tååårta

Damn va ja börjar bli less på tårta, vet inte hur mkt ja har ätit de senaste månaderna.
Idag tex när vi hade sista fikat så fick vi en stor tårta,kanellängd och en såndär "kringla" eller va de heter att dela på och idag va vi typ 8 pers i klassen o de va typ bara 4 av oss som åt tårta, vilket betydde att vi kunde äta tills vi blev mätt ändå va halva tårtan kvar :P

Förutom de har vi inte gjort så mkt på skolan idag, jag och hussein fixade klart mercan vi börja med igår och sen har vi hållt på me avgasmätning och sånt. Sist fick vi städa verkstan.
Slutade 20 över 3 när vi skulle ha slutat 4 så fick vänta i 40 min på mami så snackade i telefon medan jag väntade :)

Sen hem o käka o sånt sen dusch och nu kollar jag på spiderman på tv och ska sova snart.
Sista skoldagen innan lovet imorrn och eftersom de e fredag så har vi i-val och kort dag.

my cake
Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0