Svetsbränna?

Som ja skrev i fredags så hade jag svets och svetsade med mig (som har starkare strålning än solen) och nu har jag världens "brännsår" , eller sår och sår men de änns som när man har brännt sig i solen fast lite värre.
I fredags va jag bara röd och igår va jag röd o de sved lite men nu e de ännu värre, klias o svider som fan gör de :( inte okej! + att nästan mitt i de röda e de ett vitt mönster av mitt halsband.

Aja får hoppas att de går över.
Skrev inte igår för jag va så trött när jag kom hem.
Igår sov jag till runt 2 kanske? gjorde liite frukost:) spagetti & köttbullar!
Sen dusch och fixade mej.
Camade lite med baby sen kom pejman o hämtade mej.
De va tänkt att vi skulle til lit en sväng och sen på o´learys men istället vart de att möta seth,ante,angelica och josefin? och vi va ute resten av kvällen, åkte till donken en sväng och seth köpte cheese till alla men ingen ville ha så han o ante satt o tryckte i sig 7 cheese för ante hade köpt 2 med bacon oxå.
Hahah de roliga va att ante fick ingen bakon på dom o sen började seth käka på en vanlig men den vare bacon i osså ante ba "ge mej den den e min" seth ba "ne" sen efter några minuter sa seth "jag vill inte ha bacon:(" o då ville ante såklart ha den men seth sa nej haha!

Sen vart de hem och soova!

Idag klev jag upp runt halv 1 för att fixa mej och äta innan jag drog på sånglektion :)
Den gick riktigt bra och efter de vart de hem en stund innan familjen + moster +kusin+kusins kille åkte på eastern palace och åt middag :)
För mej blev de fyra små rätter och banan med glass.
Imorrn är det praktik igen så blir upp tidigt så borde lägga mej nu :)
Goodnight.


Röd?


Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0