Sommarstugan

Fick sova en timme för lite idag eftersom man skulle ställa fram klockan idag.
Skrev inte igår för vart så trött.
Igår tog jag sovmorgon sen tog ja en dusch.
Efter ja hade käkat middag kom kiwi,ante o seth o vi åkte hem till kiwi o kollade på film.
Vi såg en ganska bra animerad film som hette "beowulf".
Sen kom pejman o han,jag,ante o seth åkte till ante o lämna hans bil, sen åkte seth o pejman till några o kolla på film o jag o pejman va ute ett tag sen hem.
Snackade med baby i telefon tills han somna sen gick jag ner o kolla på film med mami.
Vi kollade på "in the mix!" med Usher, sen vart de sova.
Idag blev de inte så mkt till sovmorgon.
Mami väkte mig o vi åkte till sommarstugan o va där hela dagen, moster va oxå där.
Skola imorrn så nu blir de att lägga sig o snacka i tele sen sova.


2 bilder sen i fredags.

PeacE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0