Nya passat

Torsdag, alltså sista dagen för praktiken denhär veckan:)
Dagen började med att jag fick va me på en "utbildning" om nyaste passat :) De va helt okej, sen hade vi lite paus o fikade o sen fortsatte.
Sen jobbade vi lite o sen lunch o sen fortsätta.
Leif kom o tittade förbi idag o kolla så allt gick bra.
Han ringde till mej oxå när vi va på utbildning men ja svara inte eftersom ja va upptagen, o han ringde dolt så visste inte att de va han, sen när han kom sa han att de va bra att ja inte svara eftersom vi inte får anv telefonerna på praktiken enligt lärarna :P så hade lite tur.
slutade strax före 4 så tog bussen hem.
Käkade o sen körde jag lite bil, först till jula o köpte nya arbetsskor för mina andra dödar mina fötter!.
Sen till maxi o köpte hårfärg o nagellack o lite sånt.
KOm hem , tog bort allt nagellack samtidigt som ja snacka med j.
Sen träna lite o sen dusch.
När ja blev klar målade jag om naglarna o nu ska jag sova :)

Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0