Hörsel..

Tiiiisdag, helvete kom på nu att ja hade ju en semla nere :( måste äta den idag innan den smakar knas.
På skolan idag hade vi el hela förmiddan o då hade vi lite genomgång inför provet vi ska ha efter lovet o praktiken sen tränade jag bara på provet medans dom andra va där ute o gjorde nått.
Sen lunch o efter de var de verkstad.
Vi hade teori fram till två för då skulle vi lyssna på nån som snacka om hörsel.
Han sa grejer man inte riktigt visste men kan va bra att veta, man måste va försiktig me sina öron för man vill ju ha kvar sin hörsel :)
Efter de vart de mer teori sen pratade vi om praktiken som vi ska ha dom två första veckorna efter lovet.
Slutade o åkte hem.
Efter middan vart de en sväng till rusta.
Resten av kvällen har jag vart hemma, skaffade skype idag så har suttit o snaca lite me boggeh.

En sak jag måste lära mej e att sluta lita på folk, de spelar ingen roll hur många gånger jag lär mej själv så komemr de alltid nån ny som man tror man kan lite på till 100 % men de kommer inte finnas en enda i livet man kan lite på till 100%.
Människor pratar och håller inte de dom lovar.
Folk ljuger och snackar skit.
Folk står inte för de dom gör och säger.
Varför göra nått man inte kan stå för?


Bra låt.


Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0