Home

E hemma igen, eller ja kom hem i lördags.
Hade en underbar "vecka" i sthlm, jag förstår inte vf alla e så snälla där.
Kan bara säga att tiden med dom bästa går inte att jämföra med något.
Kommer inte skriva de ja gjorde denhär gången för de e för mkt.
Kom iaf hem 2 timmar för sent i lördags så fick mina pengar tillbaka eller ja som resecheck så nu kan ja åka när ja vill :)
När ja kom hem träffa ja mikkizz o vi va på kebabbaren hos simon o käka.
Sen skulle vi gå hm till mej men då träffa vi seth som va utanför 8 ball eller va de heter o han ville att vi skulle följa me in eftersom kiwi o pejman mf va där.
Vi fick skjuts hem till mikkizz o kiwi o va där resten av natten, mikkizz klippte mej lite o vi snacka omusik o kolla på videos o sånt.
Fick skjuts hem runt 5.
På söndagen alltså igår vaknade jag runt 3. låt i sängen o snacka i telefon tills de va middag :)
Efter maten duschade jag och sen drog jag till körfältet,
Träffade totti som ja inte träffat på länge o sen kom musa oxå.
Sen fikade vi med alla andra som bor där o sen vart de hem

Måndag, alltså idag har jag haft första dagen på praktiken, De gick riktigt bra , fick fixa lite grejer på nya bilar som sätta på stänkskydd och grejer.
Slutade 16 och fick vänta i evigheter på bussen hem -.-'
Kom hem o käka sen följde jag mami o handlade.
Sen snacka jag i telefon med j ett tag och sen med Kevin :)
Nu ska jag snart sova men först nån bild från sthlm .




<3
Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0