Friluftsdag.

Skrev inte igår för kännde inte jag orkade :P
O inte dagen innan heller.
I måndags fick jag för mej att jag skulle färga håret :P.
Blont under o mörkt ovanpå, färgade håret 4 gånger den dagen så kan säga att håret vart jävligt slitet.
Men de vart ganska bra , hade köpt 1 hårfärg så använde den sen kom kiwi,pejman o angelica o hämta mej o vi släppte av angelica på bt sen åkte vi till maxi.
Kiwi köpte ju en volvo i måndags så blev att åka i den ;) köpte mer hårfärg o sen vart de hem o färga.

Igår va de skola lite seg dag eftersom slutade fyra men klarade mej ändå :)
Efter middan åkte jag o mami o köpte hårfärg igen så jag gjorde om lite för de va så slitet av blonderingen så behövde nån färg utan amoniak som e lite bättre för håret.
Färgade håret o sen innnan jag sov snackade jag med baby som va med kaka & hannes :) saknar dom alla tre <3

Idag hade vi friluftsdag så vi började kl 9 nere i badhusparken.
Vi gick en promenad över isen sen grilla vi korv o grejer sen heela vägen tillbaka , gick en sväng på stan o köpte ny eyeliner o sen hem.
Duschade ,fikade o la mej o kollade på tv fast besluten o att INTE somna men lyckades inte hålla mig vaken för min säng e ju allt för skön :D låg o halvsov o vaknade då o då men vaknade riktigt runt kvart över 6.
Då ringde baby så jag snackade med han en stund o sen gick jag ner o käkade middag o sen har ja bara fixat naglarna lite o nu ska jag gå ner o kolla lite på tv me mamma o kolla om hon har kommit nån vart med sin nya sony ericsson x10 mini som hon köpte idag :)

Kiwi idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0