Otroligt..

Såg en sak idag, inte för att de va första gången men de e lite sorgligt varje gång man ser de.
Undgomar som är hur unga som helst runt 10-13 år som röker/snusar osv. jag förstår inte.
När vi va i den ålderna hade man knappt börjat med smink och de va dom i åldern jag e i nu som rökte (17-18)
De blir bara yngre och yngre som börjar me sånt o de e riktigt synd.
När jag va liten o såg folk röka tänkte jag själv att jag aldrig skulle börja, visst dom flesta provar men är de verkligen värt de?
Jag förstår inte bara ....


För övrigt har dagen vart okej, en av våra lärare har fått hjärtinfarkt eller nått så dagen blev omgjord o vi hade el först o sen arl.
Efter skolan vart de hem och bestämmde att jag skulle på stan med daniel och vi träffades där o gick omkring lite o sen gick vi till kebabbaren o käka , träffade simon oxå.
Sen kom johanna och vi gick till gammla videoteket o köpte godis :P tog en lång promenad och sen in på nya "subway" o drack lite kaffelatte.
Sen vart de att röra sig hemmåt.
Kan förensten inte förstå att om mindre än en vecka e jag 18 :D

Nu blir de en dusch
peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0