Längesen.

Kan inte kalla idag för en av dom bästa dagarna men ibland har man tur att de finns nån som gör en lite gladare.
Hade sovmorgon idag och de va jättefint väder ute så för en gångs skull va de skönt att gå till skolan.
Hade el hela dagen o sen vart de hem en sväng o sen ner till stan o träffa rebecka som de va väldigt länge sen ja träffa.
Gick på banken o fixa lite o sen gick vi bara lite , såg lite folk man kände , va länge sen ja va på stan känns de som fast de inte va de :P så lite kul va de.
När hon hade hoppat på sin buss träffa jag bobbo o gustav så va me dom tills mami kom o hämta mig o vi åkte till tandläkaren.
Fixa t-ställningen o sen åkte vi hem.
Käkade o sånt o sen åkte vi en sväng till frösön.
Fick veta lite saker idag så jag kan säga jag kännde mej ganska ledsen och besviken på nån som ja aldrig trodde jag skulle bli de på.
Kevin ringde o som vanligt blir jag alltid lika glad när han ringer :) de gjorde min dag bättre.
Satt vid datan ett tag o snacka me mikkizz o sen tv.
Här kommer en låt med petter o september som jag hitta igår som e sjukt bra, har lyssnat sönder den sen igår. lyssnar vanligtvis inte på svensk musik men denhär e mkt bra .


Peace !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0